Published on October 24th, 2017 | by admins15

PRO-CES & Rewriters @ Excellent beurs

Van talent naar professional tot internationale exposure en allure.

A real life event kan zijn dat je in de straten van Rotterdam jaren terug, misschien wel 10 tot 20 jaar terug bent begonnen met je eerste Street Art uitprobeersel. Geinspireerd door alles wat de straat onder invloed van de trend culture uit die tijd je liet horen, zien, voelen en ruiken. Misschien ben je wel door onze hardwerkende agenten op de hielen gezeten omdat je met een spuitbus rondliep en de muur aan de overkant wel verdacht veel op afstand bij je scheen te horen (vermoedelijk). Hoe dan ook… die life style is compleet voorbij. Tegenwoordig sta je als Street Art artist op de grootste beurzen van het land, belt je agent je ook op zaterdagochtend voor een opdracht in Hong Kong, en ben je te verlegen om te vertellen wat je per opdracht krijgt. Gefeliciteerd!

Ben jij ook benieuwd naar jouw talent en mogelijkheden? Of wil je gewoon lekker creatief bezig zijn en jezelf uiten? Tijdens onze workshops en programma’s kunnen kinderen en jongeren zichzelf helemaal laten gaan. Express yourself met ‘Yard of Art’. KLIK hier voor meer info.