Published on April 24th, 2013 | by eric

PRO-CES ondersteunt Salonè della Moda

De ‘spin in het web’ positie van de stichting toont zich bijzonder waardevol bij de realisatie van de 2de editie van Salonè Della Moda. De juiste professionals met de juiste expertise werden met elkaar verbonden en met het potentiële Rotterdamse fashion event gematched: a job well done!

Een brug tussen modetalenten van Nederlandse bodem, bekende merken, het bedrijfsleven en de internationale markt. Anders dan vele andere catwalk shows is SDM open toegankelijk voor publiek; vaak zijn dit soort shows besloten. Talenten en internationale designers in opkomst geven acte de présence en zorgen voor een geweldige show. Tegenwoordig is de zichtbaarheid en invloed van fashion & lifestyle niet weg te denken uit de dynamiek van het dagelijks leven. Een van Rotterdam’s bekende fashion ondernemers, Jerry Luxenburg – creative director Salonè della Moda, werkt al jaren met talenten en begeleid deze naar een volgende stap in de business. Check de video en hou de volgende editie in de gaten!

De ondersteuning van de 2de editie betekende een belangrijke doorstart voor Salonè della Moda. Inmiddels uitgegroeid tot een jaarlijks event van internationale allure:

”Salonè della Moda is one of the most creative and innovative fashion event in Rotterdam. It is striving to be an important part of the development of Rotterdam in the field of high fashion events.”

BRON: www.salonedellamoda.com