Published on November 16th, 2014 | by eric

CAR-E(ntertainment), New Experteaz en PRO-CES supporten wk single uit Rotterdam!

Wij zijn toch niet het resultaat van de afgelopen zomer vergeten? De 3de plaats op het WK voetbal in Brazilië! De Portugees-Kaapverdiaanse zangeres Angel d’Amor verraste met haar debut single na haar deelname aan The Voice Of Holland. En ja hoor…het komt weer uit Rotterdam! Een heerlijk swingend liedje om onze boys in Brazilië te supporten, en het heeft blijkbaar geholpen. Stichting PRO-CES heeft i.s.m. CAR-E(ntertainment) en New Experteaz haar bijdrage geleverd om op het allerlaatste moment, net voor aanvang van het WK, de single HOLANDA te lanceren. Na de release werd HOLANDA door medialand bijzonder goed ontvangen en was dagelijks in het land op de radio te horen. De views en fantastische reacties op YouTube zijn door een technisch mankementje verloren gegaan dus support Angel, bekijk haar meest recente upload op haar YouTube kanaal en laat haar weten of jij de clip ook leuk vindt. Yes-R, straatvoetbal koningin Roxanne “Rocky” Hehakija, radio FunX dj Fernando Halman, zie je allemaal voorbij komen.

Angel: “De liefde voor voetbal en muziek is voor veel mensen super groot, het is te gek om dat samen te brengen. En zoveel mensen hebben ons spontaan geholpen, dat zie je allemaal in de video!”